Case study
Klinika dentystyczna Aurident

Profesjonalna strona internetowa i widoczność Top10 na 149 fraz lokalnych

image/svg+xml

Widoczność fraz lokalnych w Top10: 149

image/svg+xml

Wzrost liczby pacjentów o 20% w ciągu 2 miesięcy

image/svg+xml

Zapisy pierwszych 5 klientów na usługę ortodoncji w pierwszym miesiącu od uruchomienia strony

image/svg+xml

Wzrost liczby fraz w TOP10 w ciągu 9 miesięcy: 80

image/svg+xml

Liczba fraz w TOP10: 360

Klinika dentystyczna Aurident z Wrocławia to renomowany ośrodek stomatologiczny, który już od ponad 30 lat oferuje kompleksową opiekę stomatologiczną dla dorosłych i dzieci.

Świadczy kompleksowe usługi w zakresie stomatologii zachowawczej, estetycznej, chirurgii, protetyki, ortodoncji, endodoncji, stomatologii dziecięcej, periodontologii, zakładania implantów oraz wybielania zębów.

Zakres współpracy z klientem

image/svg+xml
Projekt graficzny strony
image/svg+xml
Zaprogramowanie strony internetowej
image/svg+xml
Optymalizacja strony pod kątem SEO
image/svg+xml
Content marketing
image/svg+xml
Link building

Wykorzystane narzędzia

Zadaniem agencji Anatomia Marketingu było stworzenie strony internetowej kliniki Aurident od podstaw. Kluczem była nie tylko funkcjonalność i estetyka, ale także osiągnięcie wysokich pozycji w lokalnych wynikach wyszukiwania.

  • Stworzenie makiety strony, jej architektury oraz listy podstron,
  • Stworzenie projektu graficznego zgodnego z zasadami UX (user experience)
  • Kompleksowe programowanie strony internetowej
  • Stworzenie treści do strony internetowej (content marketing) z uwzględnieniem zasad SEO
  • Postawienie strony na domenie zgodnie z zasadami optymalizacji SEO.
Skontaktuj się z nami

Jakie podjeliśmy działania?

Projektowanie strony internetowej rozpoczęliśmy od stworzenia wireframe’u czyli makiety strony głównej, wszystkich podstron, a następnie treści.

Mając już wszystkie niezbędne elementy, takie jak struktura i teksty, przystąpiliśmy do projektowania graficznego. Naszym celem było nadanie stronie Aurident profesjonalnego charakteru, związanego z branżą medyczną, przy zachowaniu przejrzystości i czytelności.

W ramach tego etapu opracowaliśmy paletę kolorów, odpowiednią typografię i ikonografię, obejmującą wszystkie podstrony projektu graficznego strony internetowej kliniki dentystycznej Aurident. Kolejnym krokiem było programowanie i postawienie strony na panelu WordPress.

Głównym celem projektu było umożliwienie pacjentom łatwego i szybkiego wyszukania informacji o ofercie oraz kontaktu z kliniką, zarówno telefonicznie, jak i za pomocą e-maila lub formularza kontaktowego, co miało przyczynić się do zwiększenia liczby nowych pacjentów. Zadbaliśmy zatem o ten aspekt dopracowując komunikaty “Call to Action”, zarówno w wersji desktop, jak i mobilnej, strony Aurident.

Przy pozycjonowaniu strony chcieliśmy maksymalnie rozbudować liczbę fraz, na które wyświetla się strona oraz spowodować, by wyświetlała się ona wysoko nie tylko na słowa związane z usługami. Dlatego stronę kliniki dentystycznej Aurident zoptymalizowaliśmy zarówno pod frazy usługowe, lokalne, a także na brandowe.

Efekty

Sprawdź efekty współpracy
z naszą agencją

Widoczność fraz lokalnych w Top10: 149

Wzrost liczby pacjentów o 20% w ciągu 2 miesięcy

Zapisy pierwszych 5 klientów na usługę ortodoncji w pierwszym miesiącu od uruchomienia strony

Wzrost liczby fraz w TOP10 w ciągu 9 miesięcy: 80

Liczba fraz w TOP10: 360

Skontaktuj się z nami

Anna Listopad
Anna Listopad
Doradztwo w strategii marketingowej
Produkcja video
Social Media
Anita Chabrowska
Anita Chabrowska
Oferta
Obsługa Klienta
Strony internetowe
Kampanie efektywnościowe




    Działania o których chcę porozmawiać: