<p>Kampanie efektywnościowe<br />
Google Ads i Facebook</p>
image/svg+xml
KAMPANIE PŁATNE

Kampanie efektywnościowe
Google Ads i Facebook

Czym są kampanie efektywnościowe?

Performance marketing, czyli marketing efektywnościowy to usługi najchętniej wybierane przez klientów naszej agencji. Kampanie Google Ads, Facebook Ads i Instagram Ads nastawione są na realizację konkretnego efektu, na przykład zapis pacjentów na wizytę do placówki medycznej, bądź pozostawienie swoich danych kontaktowych celem późniejszego kontaktu i przedstawienia oferty kliniki.

W modelu efektywnościowym wybieramy formaty reklamy, w taki sposób aby zmaksymalizować zysk oraz zminimalizować koszty kampanii. Wszystko realizowane jest na podstawie analizy danych oraz doboru odpowiednich formatów reklamowych. Z uwzględnieniem specyfiki branży healthcare, której restrykcyjne zasady podlegają ograniczeniom swobody reklamy i informowania o świadczeniu usług medycznych. Wypracowane przez nas rozwiązania są zgodne z prawem i w pełni bezpieczne dla podmiotów leczniczych.

Najważniejsze zalety performance marketingu, to:

  • mierzalność wyników kampanii i dokładna analityka
  • szybko widoczne efekty działań reklamowych
  • elastyczność w wyborze kanałów reklamowych
  • pełna kontrola nad budżetem reklamowym
  • jasne i przejrzyste modele rozliczeń z agencją oraz platformami reklamowymi
  • elastyczne zarządzanie budżetem reklamowym

Przykładowe cele w kampaniach efektywnościowych:

  • wypełnienie formularza kontaktowego i pozostawienie swoich danych przez pacjenta
  • telefon do placówki i zapisanie się pacjenta na wizytę
  • zakup vouchera w sklepie internetowym kliniki medycyny estetycznej
  • wysłanie zapytania o ofertę i usługi oferowane przez placówkę
  • zostawienie swoich danych na stronie typu Landing Page
<p>Pozycjonowanie stron i content marketing</p>
image/svg+xml
POZYCJONOWANIE STRON

Pozycjonowanie stron i content marketing

Czym jest pozycjonowanie stron, czym są usługi SEO?

Pozycjonowanie strony, to działania nastawione na zwiększenie widoczności serwisu internetowego w wyszukiwarce Google. Obecność strony placówki medycznej wysoko w naturalnych wynikach wyszukiwania, co zapewni więcej odwiedzin i klientów. Działania SEO budują pozytywny wizerunek firmy, pomagają w edukacji na temat dostępnych opcji leczenia, w informowaniu o profilaktyce, a także budują zaufanie do placówki.

Pozycjonowanie stron uwzględnia zarówno działania związane z optymalizacją strony internetowej (działania onsite, w tym uwzględniające metody User Experience), jak i tak zwany link building, czyli pozyskiwanie odnośników.

Skontaktuj się z nami

Co zyskujesz dzięki pozycjonowaniu i marketingowi treści

  • pozytywny wizerunek i zaufanie pacjentów do placówki
  • wizerunek eksperta wynikający z edukacji oraz dzielenia się wiedzą z pacjentami
  • wzrost ruchu i odwiedzin pacjentów na stronie internetowej
  • większe zyski wynikające ze wzrostu sprzedaży i zwiększenia bazy klientów
  • szeroki zasięg i większa widoczność marki na rynku
  • oszczędność na reklamach płatnych.
<p>Video marketing dla branży medycznej i beauty</p>
image/svg+xml
VIDEO MARKETING

Video marketing dla branży medycznej i beauty

Jak istotny jest video marketing dla Twojej placówki?

Video marketing to działania polegające na tworzeniu filmów związanych z daną firmą, których celem jest budowanie wizerunku, edukacja pacjentów, a co za tym idzie zainteresowanie ofertą placówki.

Realne korzyści z video marketingu obejmują zwiększenie ruchu na stronie internetowej, wzrost świadomości marki oraz pomagają w pozyskaniu nowych pacjentów.

Badania Hootsuite wskazują, że aż 95% internautów ogląda materiały video, co oznacza że ta forma marketingu ma ogromny potencjał także dla branży healthcare.

Skontaktuj się z nami
<p>Strony internetowe i Landing Pages</p>
image/svg+xml
STRONY WWW

Strony internetowe i Landing Pages

Podstawowy element każdej placówki, która chce działać w internecie.

Stworzenie funkcjonalnej i nowoczesnej strony internetowej – zrozumiałej i przyjaznej dla pacjentów, to podstawa dla każdej placówki medycznej, która chce skutecznie działać w przestrzeni online.

Strona internetowa powinna informować o wszystkich usługach oferowanych przez placówkę, jak również umożliwić łatwą rejestrację na wizytę i kontakt z rejestracją medyczną. Powinna stanowić źródło rzetelnej wiedzy, przedstawionej w sposób przyjazny dla każdego pacjenta.

Strony typu Landing Pages są z kolei niezwykle skuteczne w prowadzeniu kampanii reklamowych i promowaniu konkretnego zakresu usług placówki np. zabiegów medycyny estetycznej.

Skontaktuj się z nami

Czego możesz się spodziewać zlecając nam stworzenie strony internetowej?

  • profesjonalnego i kompleksowego doradztwa na bazie wieloletniego doświadczenia w branży healthcare
  • nowoczesnego i indywidualnego projektu graficznego
  • strony internetowej która będzie dostosowana do urządzeń mobilnych
  • strony opartej na systemie zarządzania treścią WordPress
  • pomocy w doborze właściwego hostingu i domeny
  • wstępnej i podstawowej optymalizacji SEO strony internetowej.

Rodzaje stron internetowych,
które realizujemy:

  • strony firmowe placówek medycznych
  • strony informacyjne np. na temat szczepień
  • Landing Pages czyli strony promocyjne konkretnych usług
  • strony kampanii profilaktycznych
  • strony informacyjne o projektach medycznych, w tym realizowanych ze środków UE.
<p>Działania social media dla placówek medycznych</p>
image/svg+xml
SOCIAL MEDIA

Działania social media dla placówek medycznych

Dlaczego i Twoja placówka powinna rozpocząć działania w social media?

Social media marketing to działania, których nie sposób pominąć w działaniach internetowych placówek medycznych. Obecności na platformach Facebook, Instagram, LinkedIn, czy TikTok oczekują sami pacjenci, którzy szukają tam najświeższych informacji dotyczących działania firmy.

Coraz częściej komunikacja z pacjentami realizowana jest właśnie w social mediach. Tworzenie angażujących i spójnych z marką treści, w sposób regularny jest jednak niezwykle wymagające i czasochłonne, dlatego warto powierzyć je firmie zewnętrznej.

Nasza oferta uwzględnia kompleksowe podejście do mediów społecznościowych, w różnorodnych pakietach, odpowiednich dla każdej placówki medycznej.

Skontaktuj się z nami

Działania, które oferujemy w ramach social media marketingu:

  • stworzenie strategii komunikacji w social mediach
  • tworzenie dedykowanych, angażujących, kreatywnych wpisów
  • posty graficzne tworzone specjalnie dla danej placówki medycznej
  • stories tworzone specjalnie dla danej placówki medycznej
  • materiały graficzne oparte na zdjęciach z płatnego banku zdjęć
  • promocja postów, wpisów i materiałów
  • interakcja i komunikacja z fanami oraz innymi profilami
  • tworzenie grup oraz administrowanie grupą strony firmowej na Facebooku
  • comiesięczne raporty rozwoju konta lub strony.

Zalety działań social mediowych dla placówek medycznych:

  • wzrost zaufania do placówki medycznej
  • wzrost rozpoznawalności marki w internecie
  • możliwość komunikacji z klientami, pacjentami, potencjalnymi klientami
  • generowanie ruchu na stronie placówki medycznej
  • pozyskiwanie nowych pacjentów
  • wzrost sprzedaży i liczby umówionych wizyt
  • współpraca i nawiązanie relacji z partnerami biznesowymi

Skontaktuj się z nami

Anna Listopad
Anna Listopad
Doradztwo w strategii marketingowej
Produkcja video
Social Media
Anna Szatkowska
Anna Szatkowska
Oferta
Obsługa Klienta
Kampanie efektywnościowe & SEO